Piedūriens #17

Dažādas diskusijas bez vienotas tēmas.
Red
Joined: 10 years ago
Location: Smiltene
Contact:

Post by Red » 3 years ago

http://9gag.com/gag/aeppb8j

šis labāks :D


:umm_no_thanks: :D
www.itj.lv - datoru serviss Smiltenē un novadā
CCTV, IP, GSM drošības sistēmu uzstādīšana un apkalpošana


GuntOn
Joined: 12 years ago

Post by GuntOn » 3 years ago


Red
Joined: 10 years ago
Location: Smiltene
Contact:

Post by Red » 3 years ago

Image
www.itj.lv - datoru serviss Smiltenē un novadā
CCTV, IP, GSM drošības sistēmu uzstādīšana un apkalpošana

Red
Joined: 10 years ago
Location: Smiltene
Contact:

Post by Red » 3 years ago

Image
www.itj.lv - datoru serviss Smiltenē un novadā
CCTV, IP, GSM drošības sistēmu uzstādīšana un apkalpošana

User avatar
barons
Joined: 11 years ago
Location: Rīga / Cēsis

Post by barons » 3 years ago

Autovieta.lv aka Rīgas galvenā E30 šrota/servisa FB lapas pērle :D Par E30 motoru swapiem :D
Dzinēja swap padomi vecam BMW.

Vecam BMW motors kļūst bezjēdzīgs brīdī, kad tas pirmo reizi tiek iedarbināts. Jebkāda veida turpmākās attiecības ar tavu mašīnu būs saistītas ar motora nomainīšanu uz kaut ko labāku un jaudīgāku, bet tas nekad nebūs gana. Tu sagaidi, ka tavs 85. gada e30 būs vienā līgā ar Lamborghini Aventadoriem un Pagani Zondām. Un pilnīgi pamatoti. Kāpēc, lai tu nevarētu izbaudīt visas priekšrocības, kuras izbauda simtiem tūkstošu eiro vērtu auto īpašnieki, ieguldot tikai divus tūkstošus eiro? Neurinē radiatorā, es esmu šeit, lai palīdzētu.
Dabū gana lielu dzinekli un visas tavas problēmas maģiski atrisināsies. Izņemot tavu impotenci, tās diemžēl paliks ar tevi līdz mūža galam. Sorry...

M50B25 (plīts)

Jaunieši vecumā no 18 līdz 21 staigā apkārt ar pulsējošu erekciju, no domas vien par šo dzinēju. Ja tu iekrīti šajā demogrāfijas grupā, tad nomierini savu vīriešzobenu un klausies uzmanīgi.
Daudzi izvēlas šo motoru, jo to ir vieglāk ieswapot mašīnā nekā dabūt tavu māti izbaudīt romantiska rakstura aktivitātes otrdienas pēcpusdienā. Teorētiski to var ieswapot mašīnā, precīzi metot pa motortelpu un pielipinot pāris vietās ar skoču. Tas ir diezgan labi, jo tev nāksies aptuveni reizi nedēļā tam mainīt kartera vāku.
Esi gatavs sniegt nepiedienīgus pakalpojumus svešiem vīriešiem apmaiņā pret strādājošu gaisa masas mērītāju (tautā saukto “stulbo sūdu, kurš nekad nestrādā kā vajadzētu, un kuru nevar nekur atrast, jopčik!”), jo, ja tavējais nomirs, tad tas ir tieši tas, ko tu darīsi. Un tas mirs visu laiku. Īsāk sakot, atvadies no līdzenas tukšgaitas.
Motora jauda bija 192 zirgspēki 1990. gadā, kad viņu iepazīstināja ar pasauli. Es uzvēršu, ka tāda jauda BIJA. Tas gan neatturēs visus bļaustīties, ka viņu motoram tā ir gandrīz 200 zirgu, yo!
Šis motors arī rada ilūziju, ka mašīnas vadītājs zina kaut ko par motoru pārbūvēm. Fakts, kuru viņš cenšas pierādīt visiem, apkraujot paneli ar nestrādājošiem eļļas spiediena dačikiem un krāsainiem LEDiem.

M30B35

Tagad jau sāk kļūt interesanti. Šo motoru salīdzināt ar citiem motoriem ir tas pats, kas salīdzināt Klintu Īstvudu ar citiem cilvēkiem. Protams, ka viņš ir vecs un nav pārāk tīkams acij, bet pamēģini viņam uzkārnīt kaut ko, un viņš iznīcinās visu, ko tu mīli, un nodedzinās tavu suni.
50/50 ir lieta, kuru visiem BMW vadītājiem patīk man atkārtoti kliegt sejā, kamēr es dumji vēroju debesis. Visiem BMW vadītājiem, izņemot tos, kam ir M30 motors. Acīmredzot mašīnas izsvarojums drusku mainās, ja tai priekšā atrodas astoņu saules masu smags motors. Tā gan ir salīdzinoša maza cena, kuru maksāt, lai liktu cilvēkiem sabrukt histēriskās prieka asarās katru reizi, kad brauc viņiem garām.
Ja tu ienīsti dabu un domā, ka globālā sasilšana dara savu lietu pārāk ilgi, tad šis ir motors tieši tev. Ražotāju specifikācijās ir teikts, ka tas darbojas uz benzīna, prakse gan rāda ko citu. Šis motors patērēs visu, sākot ar jēlnaftu līdz koka briketēm. Tu burtiski vari liet proteīna kokteiļus bākā, un tev mašīna strādās labāk par Meksikāņu dārznieku.
Jāpiemin, ka ne visi ir spējīgi savaldīt šo orgasmu ģeneratoru. Ir jābūt īpašam vīrietim, lai spētu piespiest sev kāpt mašīnā, kura momentāli vadītājam uzaudzē bārdu uz acīm un liek viņam izklausīties tā, it kā viņš brokastīs ēstu būvgružus.

M21D24

Šī motora swapu nevar nosaukt par swapu, jo tas nozīmē, ka tiek aizstāts savādāka tipa motors. 100 procentos gadījumu šis motors aizstāj citu M21D24 motoru. Šis motors ir sastopams tikai touringos un tikai vienīgi touringos. Viņu ir fiziski neiespējami ielikt jebkādas citas virsbūves automašīnā.
Motors ir paredzēts cilvēkiem, kuri ikdienā bezmērķīgi vadā apkārt netīras atrabotkas mucas. Patika pret pilnīgi nefunkcionālām kārbas kulisēm arī ir raksturīga iezīme šī motora cienītājiem.
Tāpat kā ar M30B35, šis motors strādā uz jebkādas formas vai agregātstāvokļa ķīmiskajiem elementiem. Tas iet arī soli tālāk un spēj darboties uz sašķidrinātiem M30 motoriem un mazu zīdītāju bailēm. Jebkurā dotā brīdī motora jauda ir kaut kur starp -5 līdz 476 zirgspēki, precīzu jaudu noteikt nav iespējams.

Otra raksta puse par m20, m42, m57, m60 swapiem sekos ātrāk nekā Tu spēsi pateikt:''FUCK, karteri pārsitu"

GuntOn
Joined: 12 years ago

Post by GuntOn » 3 years ago

Es no rīta arī par šo uzjautrinājos. :D Tāda dzeja. :D

Red
Joined: 10 years ago
Location: Smiltene
Contact:

Post by Red » 3 years ago

Image
www.itj.lv - datoru serviss Smiltenē un novadā
CCTV, IP, GSM drošības sistēmu uzstādīšana un apkalpošana

Red
Joined: 10 years ago
Location: Smiltene
Contact:

Post by Red » 3 years ago

Image
www.itj.lv - datoru serviss Smiltenē un novadā
CCTV, IP, GSM drošības sistēmu uzstādīšana un apkalpošana

User avatar
barons
Joined: 11 years ago
Location: Rīga / Cēsis

Post by barons » 3 years ago

Turpinam E30 motoru swapus :D
F*CK Karteris ir pārsists, turpinam motora swap padomus.

M20B25;B20;B23;B27

M50B25 vecākais un manāmi stulbākais brālis. Šobrīd tas varētu tikt uzskatīts par hipsteru motoru, cilvēkiem kuri ir izauguši no aplīmēto spārnu un karbona ātrumpārslēgu fāzes, bet joprojām jūtas kā vidusskolnieki.
Izvēloties M20 motoru (izņemot motronic apveltītos), varēsi arī apmierināt savu gumijas trubu fetišu, jo pateicoties revolucionārajai I-Jetronics aizdedzes sistēmai, tavs motors būs 93 procenti trubas. Papildu gumijas trubu Praidam, kurš norisināsies zem tava kapota, tev nāksies regulāri uztraukties par to, lai tā sistēma nenobrūk. Lielākais iemesls tam ir vakuums. Šī aizdedzes sistēma ir vienā kategorija ar automātiskajām ātrumkārbām un sievietēm. Izņemot nemirstīgus kosmosa burvjus un Dieva brālēnu Romu, neviens nezina, kā tie mēsli strādā.
Protams nevar apgalvot, ka šim motoram nav pilnīgi nekādas priekšrocības. Ja tu esi noraizējies par savas nevainības zaudēšanu, tad stūķē tik šo zvēru iekšā mašīnā un izbaudi netraucētus vientulības mirkļus, cik uziet.

M42B18 (isiņš)

“Jaudīgs un ekonomisks” ir tikai daļa melu, kurus dzirdēsi šo motoru īpašniekus sakām. Viss, kas tev jāzina, ir tas, ka šim motoram ir četri cilindri. Es varētu beigt runāt par šo motoru tepat, bet es to nedarīšu.
Viens no lielākajiem argumentiem par labu šim dzinējam ir jauda. Tas esot diezgan jaudīgs tik mazam motoram. Tas ir aptuveni tas pats kā teikt, ka es esmu diezgan garš priekš īsa cilvēka. Ko tas vispār nozīmē? Tas motors ir tikpat dzīvelīgs, cik Tu sestdienas rītā, bet neviens to, acīmredzot, nespēj saprast.
Otra lieta ir degvielas patēriņš. Ok, jā. Tas varbūt neēd tik daudz, cik avio laineris, bet tas nenozīmē, ka tu vari beigt trenēt rokas. Degvielas uzpildes pistoli tu turēsi plaukstā biežāk nekā savu telefonu, ar kuru taisi nepārtrauktus motora selfijus.

M57TUD30

Šis motors ir domāts tiem, kuri jūtas kā džentelmeņi sirdī, bet izskatās kā bezpajumtnieki. Cilvēkiem, kuri dodas uz sērāko Ķengaraga bāru, lai izbaudītu gardu glāzi “Hennessy”.
Vienīgais veids, kā iedabūt šo motoru mašīnā, ir cerēt, ka planētas ir nostājušā perfektā pusaplī, un trešajā saulgriežu dienā ziedot aitu Luciferam, lai viņš pareizi saliek motora pravodku. Pat tad nav garantijas, ka viss strādās.
Kā lielu argumentu par labu šim motoram izmanto griezes spēku. Teikšu atklāti, man nav ne jausmas, kas tas ir un kā tas strādā, bet acīmredzot Ņūtons ir iesaistīts vienā vai citā veidā. Man arī līdz galam tas neinteresē. Galvenais ir tas, ka cilvēk izjūti bailes un emocionālas sāpes, kamēr tu braukā pa ielām. Un tieši tāpēc es tev aplaudēju, tu, sasodīti skaistais izdzimteni.

M60B40

Radies pohaina pārpratuma pēc, šis ir motoru pasaules Teodors Rūzvelts. Ierodoties darbā pēc trim, pilnīgā pālī pavadītām nedēļām, kāds BMW darbinieks izteica ideju par divu M42 motoru apvienošanu vienā skaistā murgā. Neviens nebija spējīgs paredzēt, ka kāds to tiešām arī izdarīs.
Šis 4 litru V8 atraitņu radītājs ir paredzēts vienam nolūkam – likt nožēlot katru tavas eksistences sekundi! Teorētiski ar šo motoru nav iespējams iziet tehnisko apskati... īstenībā arī praktiski to nevar izdarīt.
Iedabūt šo motoru mašīnā ir tikpat viegli, cik iebāzt atomzemūdeni tramvaja vadītājam nāsī. Tāds pats sarežģītības līmenis attiecas uz izplūdes sistēmas izveidi. Taču gandarījums, kuru izjutīsi, kad būsi to izdarīji, būs neizmērojams. Aptuveni astoņi metriskie kilo-orgasmi.
Papildus gandarījumam tu arī izjutīsi sāpes sev ausīs. Daudz sāpes... sev ausīs. Izplūdes sistēma, labākajā gadījumā, būs tikai ar dažiem caurumiem, bet ar to būs gana, lai radītu neatgriezeniskus dzirdes traucējumus. Protams, tu visiem centīsies ieskaidrot, ka tu izbaudi to skaņu, bet mēs redzam tavās acīs izmisumu un sāpes, kuras tu jūti, un zinām, ka tu melo. Apsveicu ar ierašanos Kurluma galvaspilsētā, populācija – tu.
Gāzes pedāli un stūri tu vari droši mest miskastē, jo motoram ir pašam savas ambīcijas un mērķi, un tu neesi daļa no tiem. Tu vari censties stūrēt, ja ļoti gribi, bet jēga no tā būs tikpat liela, kā censties savaldīt aizdegušos strausu.

Nobeigumā

Par M motoriem es nemaz nesākšu runāt, jo nedz es pats dzīvē to brīnumu esmu redzējis, nedz tu viņu vari atļauties.
Tiekamies nākamnedēļ, kad es tev iemācīšu, kā izmantot rokas bremzi, lai izārstētu sifilisu.

Seko līdzi, lai neplaistu garām nākamos rakstus!

Raksts Fueled by :
https://www.facebook.com/randombroguy
Sadarbībā ar AUTOVIETA.LV

Red
Joined: 10 years ago
Location: Smiltene
Contact:

Post by Red » 3 years ago

Image
www.itj.lv - datoru serviss Smiltenē un novadā
CCTV, IP, GSM drošības sistēmu uzstādīšana un apkalpošana

Red
Joined: 10 years ago
Location: Smiltene
Contact:

Post by Red » 3 years ago

Pēc pāris gadiem latviešu skolas pirmās klases skolnieki:

Muhameds Bērziņš,

Ali Eglītis,

Mustafa Ararash Briedis,

Azza Lazdiņa,

Afafa Glucuka,

Ieva Alibaba,
www.itj.lv - datoru serviss Smiltenē un novadā
CCTV, IP, GSM drošības sistēmu uzstādīšana un apkalpošana

Post Reply